Coșul meu
0
0,00 RON

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

0726 309 824
0721 209 338

Livrarea produselor


Produsele comandate se livrează pe întreg teritoriul României, în funcție de modalitatea de plată și datele de livrare furnizate de client la efectuarea comenzii.
Livrarea produselor comandate se efectuează într-un interval de 1-3 zile lucrătoare de la procesarea comenzii, prin firmele de curierat Fan Courier, GLS sau Nemo Express.

•  Costul de livrare este de 25.00 lei, indiferent de valoarea comenzii. În cazul în care ați plasat mai multe comenzi, acestea nu se pot cumula, iar costul de livrare se aplică pe fiecare comandă în parte.


Important!

Toate produsele care au lungimea mai mare de 3.5 metri se livrează doar cu ridicare din sediul curierului. Acestea nu se pot livra la adresa, chiar dacă localitatea dvs. se află în zona de acoperire curier. Vă rugăm să țineti cont de acest aspect în momentul plasării comenzii pentru aceste produse.

După expedierea produselor, clientul va primi un email care conține:
•     detalii despre livrarea produselor
•     numărul de identificare al coletului (AWB)
•     numele companiei de curierat cu care a fost trimis.
Pentru a urmări statusul comenzii în timp real, accesați site-ul firmei de curierat:

Programul de livrări Fan Courier este între orele 09:00 - 17:00.
Urmărire AWB: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/

Programul de livrări GLS este între orele 09:00 - 18:00.
Urmărire AWB: https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet

Programul de livrări Nemo Express este între orele 09:00 - 17:00.
Urmărire AWB: https://www.nemoexpress.ro/urmareste/

În cazul plăților prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmării în contul S.C. CONTI S.R.L. a plății contravalorii facturii proforme.


Informații utile!

•     în momentul recepționării coletului, vă rugăm să verificați integritatea coletului primit.
•     comanda trebuie să ajungă în ambalajul original. Dacă coletul prezintă urme de deteriorare, este rupt, tăiat, desigilat, sau ud, refuzați primirea coletului. Se va întocmi un proces verbal potrivit situației. De asemenea, vă rugăm să ne anuntați telefonic cât mai repede posibil!
•     mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/lipsa unor colete se fac în momentul livrării, pe AWB, sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului.

Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.